Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Erika Berglund - 21 mars 2010 18:13

Imorse när jag åkte hem ifrån jobbet så möttes jag av ett vårtecken och jag vart jätte gald för att det börjar på att närma sig vår och sommar ännu mera!


Men när jag vaknade tidigare idag på dan så var det värsta snöstormen ute. Och det har väl kommit ner ett par decimeter igen...    Så min fråga är  VART är våren?? Kommer den att komma tillbaka? Eller kommer det att vara snö fram  till midsommar nu?


Nu är det bara ett skift sen är natthelgen över för denna gång. Det ska bli skönt att vara ledig igen men lite tråkigt att jag ska jobba nästa helg också...

Men men så är det.


Det är ju iaf klart med mitt sommarjobb. Den 14 juni till den 31 augusti har jag fått jobb i långshyttan. Och jag hoppas på att jag får fortsätta där i höst sen också.! Jag trivs ju så pass bra i mitt skiftlag.    Jag har ju verkligen hittat det jag vill hålla på med!


Nehe ska man lägga sig på soffan igen och ladda för sista natten nu!


Men om ni har svart på vart Våren tog vägen så är jag tacksamm för svar!



Hejhopp!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards