Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Erika Berglund - 23 mars 2010 16:30

Först så måste jag tacka för era åsikter om mitt föregående inlägg! Mkt tacksam för det..   


Jaha det kräk snöar idag med. Hm jag skulle äntligen få träffa Sofie igen efter hennes allt för långa vistelse i Norge. Men jag kom bara fram till Backa där hände det något med min bil. Vidrutetorkarna gick sönder. Och just idag så måste man anväda dom för att det snöregnar ute...   

Så det var bara att vända och försöka att se vart vägen var och åka hem igen. Tur att Robin var hemma så han tog bilen med sig till jobbet och skulle fixa det. Men det betydde att det inte vart att Träffa Sofie idag. Men jag tänkte höra med henne igen på torsdag vad hon ska gör om vi ska träffas då.


Nu på eftermiddagen/kvällen så ska jag åka en sväng till fäggeby och hälsa på Matilda. Men först så måste bilen komma hem så att jag kan åka i den igen.


Jag har inte satt upp mina gardiner som jag hae tänkt att jag skulle göra idag. För när jag kom hem när bilen gick sönder så messade Sara och fårgade om jag ville bjuda på kaffe! Det ville jag ju göra. Då slapp jag ju vara arg på alla dessa bilar som kronglar!


Nehe nu blir det att vänta lite till på min bil då!   


pusshej  

Av Erika Berglund - 23 mars 2010 11:16

Jag har en fråga och jag hoppas att jag kan få svar på den??


Får man skriva vad man vill i sin egen blogg? Alltså vad ha tycker och tänker och vad jag känner. Eller är det fel? Jag antar att en del som läser kan ta illa vid sig.

Men ska jag gå och hålla inne vad jag känner för stunden?


Vore tacksam för svar!


Ha en bra Tisdag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards