Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Erika Berglund - 12 mars 2010 23:01

Jaha just nu så funderar jag på vad som händer? Jag är inte omsams med någon? Eller är jag det? Säg till isf.

Varför är det inte ingen som göra något imorrn? Jag är ju ledig denna helg. Sen kommer det ju två helger i rad som jag jobbar och då är det mkt svårare att hitta på något.


Jag tyckte ju att vi kunde åka pulka imorr. Vi får väl se hur det blir om det blir jag och Robin som umgås imorrn bara.


Jag hoppas att mina vänner ni som läser inte blir arga på mig. Men just nu känns det lite jobbigt bara. Och jag vet att ni finns där ute.

Och man kan bara inte umgås med alla varje gång! Men just denna helg var jag så sjukt sugen på att hitta på något skoj för det var så himla länge sen jag gjorde något skojsigt nu!!!!


 


Bilden betyder att alla ni som vet att vi är vänner ni ska veta alla ni betyder oehört mycket för mig och att jag ville bara träffa er alla och umgås nu under helgen!   


Ha en jätte bra fortsatt fredagskväll!   

Av Erika Berglund - 12 mars 2010 15:24

Hm varför så blir man sjuk när man är ledig för? Och när det är bra väder ute.. Jag blir så ledsen när jag inte orkar göra ett dugg...  


Men men det är ju hela helgen kvar hoppas att jag är puggare imorrn. För då ska jag filma mamma när hon tränar med Visla (det är hund). Men det blir nog bara att slöa resten av dagen och kvällen...


Igår så var med och åkte lite skidskor på Elias träning. Men Jag vet inte det känndes som att jag redan höll på att bli sjuk då. Jag var helt sängt efter det igår iaf.


  Detta är min lille bror när han är på träning i Långshyttan... Det är så kul att titta på honom för han har gått så mkt frammåt i år. Jag är ju iaf en stolt storasyster!  


Nej nu får ni ha en bra inledning på denna helg!


Snoriga och hostiga pussar på er!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards