Alla inlägg den 1 april 2010

Av Erika Berglund - 1 april 2010 14:07

Jaha ja Påsken står för dörren och det är redan skärtorsdagen idag. Idag så åker Pappa och Elias till Tjeckien och kommer hem nästa torsdag.. Jag ska ut och jobba sista natten nu innan jag går på långledighet! Och nu har man ju den bästa ledigheten jag börjar inte om och jobba för ens på onsdag nästa vecka.  


Hm i tisdags så var det de tråkigaste skiftet på länge! Jag vart placerad i 233 där har jag aldrig varit så det var jätte tråkigt eftersom att jag inte fatta ett dugg. Jag trivs bäst som skärare i skärverkena. Och ikväll så hoppas ja på att jag ska få köra. hihi det ska bli väldigt skönt att jobba mellan 18-02.  Då är man lite piggare imorrn när man vaknar!   


Jag kunde inte sova mer än 4½ timme idag efter att jag kom hem från jobbet imorse. Så jag gick upp 11.30 och åkte till bolaget och handla lite goda saker till helgen!

Och nu ska jag bara ta igen mig en sund inann det är dags att jobba igen!


På lördag så ska vi åka till Jocke och Marie-Anne och fira lite påsk! det ska bli trevligt. På söndag så ska jag och Robin vara hundvakt åt Mamma och Mormor för dom ska till Uppsla på nått grejs har jag för mig!


Nehe hör ni, nu får ni allt ha en riktigt glad påsk!   


 




Ha det så bra!


påskpussar på er alla!   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards