Alla inlägg den 13 april 2010

Av Erika Berglund - 13 april 2010 17:23

Jaa, nu har jag bara 8 timmar kvar att jobba denna period...   


Idag så har jag väl inte gjort så mkt var upp på stan och köpte en present till lilla Alvina som fyller 2 år idag. Sen så åkte jag ut till Utha (?) och hälsade på Vanessa och Avlina och lilla Jonna. Ja fast man bara bor knappt 1 mil ifrån varann så ska det ta nästan 1 år mellan gångerna som man träffas. Varför är det då???

Det var iaf jätte kul att träffas igen och fast det var som 1 års sendan vi träffades så började vi prata på som om vi träffas typ en gång i måndaen! hihi. Men det var skönt att få prata lite om allt möjligt igen som vi brukade göra på den gamla goda tiden.   


Nu snart så ska jag och Sara gå till gymmet som jag har längtat med att få komma igång med träningen igen! Och det ska bli väldigt skönt! Men det är bara ett problem jag har krongel med min vänster fot och det gör ont som tusan när jag eller belastar den. Men jag har hittat på min fotskydd så vi se om det blir lite bättre när jag tar på mig det när jag går till gymmet sen.


Nehe nu ska jag så sakta ta och kanske byta om och äta lite mat innan jag ska i väg. Sen blir så blir det ju att åka till jobbet för att göra sista natten för denna perioden. Det ska bli skönt med lite ledigt igen hoppas bara att det blir fint väder och mycket  - sken.


Nehe mina vänner ha en bra tisdags kväll!


Pusshej       

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards