Alla inlägg den 20 april 2010

Av Erika Berglund - 20 april 2010 16:04

Jaha då satt man här igen då!     Jag är till och med "hundvakt" åt Ewert just nu. Det går förvånasvärt bra med Ewert och katterna...

Jag ska väl ta och fixa lite eller bara slappa här hemma ett tag tror jag! 


Hm känner mig en smula trött idag! Jobbade ju förmiddag idag också, men det har varit två jätte tråkiga skift. Eftersom att vi har haft Underhållsstopp! Dom ska byta ut ett bord i maskinen och fixa det som inte funkar som det ska. För det behövs!  Men det är så himla tråkigt att tvätta alla stål och distanser till maskinen. Eftersom att det inte var någon där igår eftermiddag så fick vi ju börja om med imorse när vi kom ner dit. Men imon så ska det inte vara så mkt kvar!


Och som jag nämde i tidigare inlägg så har jag fått (eller skrivit på för sommarjobb) idag! Och det känns jätte bra!   


Med Racebilen så går det framåt, vi väntar på att de sista grejerna ska komma från lacken (hih jag glömmde bort vad det hette!   ) 

Så har Robi och Nicke gjort en mall till fronten. och kommer att blir en herrejösses bil när den väl är fördig! Jag är stolt över min alldeles egen bilbyggare!   


Nej nu ska jag äta lite sallad tror jag!


Ha en bra tisdags kväll


Pusshej  

Av Erika Berglund - 20 april 2010 15:58

Åhh, vad skönt att det är klart nu för då kan man börja att planera i sommaren. Tyvärr så kommer ganska så många tävlingar bli drabbade!   Men det är väl så då...


Det är ju iaf jätte skönt att veta att jag har jobb hela sommaren! Jag vet iaf att jag kommer att vara med två första tävlingarna!  


Så ännu en gång vad skönt med SOMMARJOBB!!

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards