Alla inlägg den 17 april 2010

Av Erika Berglund - 17 april 2010 14:57

Ojj! Vilken kväll det blev igår. Fia kom och hämta mig vid 18 tiden igår (tror jag), Åke ut till långshyttan. Öppnade vin duken satt och kollade på Ace Ventura klipp på tuben och lyssnade på en massa bra musik. Sen hamnade vi på fest i en lägenhet upp i byn. Och där var den en massa folk som jag inte träffat på år dar. Och alla som jag träffade var typ 3 äpplen höga när jag såg dom sist. Och nu är dom liksom 18 år. Vart tar tiden vägen??

Men efter en rörigkväll  så kom vi iaf hem till Maxine och Nicklas vid 3 tiden i morse.

Men trevligt hade vi! Kvällen resulterade i en båslagen häl för min del. Så kan det gå när man fastnar med foten under porten in i trapphuset.    


Ikväll så kör vi igen ska äta tacos hemma hos Fias mamma sen tror jag att vi ska ut till Djupdalen och titta om de är fest där. H

Så denna helg kommer att gå i festens tecken.   


Jag kommer att vara lagomt sliten på måndag när jag ska upp jobba igen. Men men man lever ju bara en gång!


Så hoppas att ni får en lika trevlig lördag som jag!


Pusshej!  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards