Alla inlägg den 24 april 2010

Av Erika Berglund - 24 april 2010 20:49

Ni får inte tro att jag nite tycker om våren! För det gör jag men jag tycker att den så himla jobbig bara eftersom att jag är så allergisk...   Ja det bara rinner och det kliar i mina ögon! Men det ör bara att bita ihop det är ju tur att det finns tabletter och en massa annat grejs man kan ta när det som värst! Och idag eftersom att det har varit så här    fint väder ute idag så har det nästan vara över djövligt! Men men tack vet jag tabletterna så kommer jag att över leva denna våren också!



Nu har Robin gjutit klart den nya fronten till Corsan, och blev så himla sjukt bra och jag kan ju lova att Robin blev så glad idag med!


 

Han är så hilma bäst och jag älskar honom över allt på denna jord!     


Nu ska jag snart ta och göra mig klar och åka till jobbet för att jobba ytterliggare en natt!


Ni får ha en jätte bra lördagskväll!


Pusshej!  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards