Alla inlägg den 5 april 2010

Av Erika Berglund - 5 april 2010 19:14

Jaha nu har påsken i samma fart kom så har den även dragit förbi... Men men jag har iaf haft en helt klart bra helg! Vart lite vin dricka på fredagen i långhyttan med Fia och Maxine och på påskafton så åkte vi till Verddarsbo och åt påsk mat som vanligt var hur god som helst!   


Igår så var jag/ vi hundvakt till mammas och mormors hundar. För dom var på After dark i Uppsala. Jag var ute i Horndal och tog hand om Mille Abbe och Asta.


Idag så har jag bara tagit det lugnt var ut en sväng till Långshyttan och drack lite kaffe med Maxine! Det tyckte jag var mkt trevligt...


Sen var det bara att åkka hem igen och fixa till lite mat.


Det var åter dags att ta tag i LCHF efter ett påsk uppehåll. Men så idag så var det åter dags att för att börja igen så det blev fetaost fyllda köttfärs biffar med brunsås och en enkel grönsallad.   


Nu ska vi nog bara ta och mysa lite i soffan jag och Robin för han ska ju upp och jobba igen efter påskledigheten, men själv så börjara jag inte förens på onsdag!   


Men nu ska vi bara ta och slappa!


Hen trevlig måndagskväll!


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards