Alla inlägg den 15 april 2010

Av Erika Berglund - 15 april 2010 08:28

Jaha jag har iag vaknat till liv efter den sista natten, Det var ganska så jobbitg att vara vaken eller jag var ju inte vaken. Jag satt i bilen på parkeringen nere i avesta vid lassarettet och sov medans mamma var inne på undersökning. Men när jag väl kom hem vid 11 tiden så somnade jag och sov till kl 17 tror jag! Snacka om att sova bort dagen!   


Men idag så gick jag upp med Robin vid 7 tiden. Så jag har väl vänt tillbaka dygnet igen. 

Och nu snart så ska jag ta på mig skorna och traska ner till gymmet! Och jag har aldrig varit så taggad förut som jag är nu! Idag ska jag träna magen och ryggen....

  


Sen så hoppas jag på att få träffa min lilla söta vän Sofie som jag inte har träffat sen hon åkte i väg till Norge i höstas. Men nu så har hon ju fyttat hem!   


Sen ikväll eller på eftermiddagan när Robin har slutat så ska vi väl byta däck på min bil (eller han ska)...   


Så ha en bra Tosdag!


Pusshej!   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards