Alla inlägg den 16 april 2010

Av Erika Berglund - 16 april 2010 13:07

Nu är äntligen helgen här. och det är bra väder och det är   -sken idag med, jag som trodde att det skulle blir dåligt väder idag och restan av helgen bara för att jag är ledig!


Ikväll så blir det vin dricka med dom bästa Maxine och Fia.   

Imon så ska vi nog ockås dricka tror jag men har iaf för mig det!


På söndag så vi väl ut till Pappa och mamma. För att pappa fyller 48 år Haha gammal gubbe blir han!   


Robin kommer att hålla på med Corsan hela helgen. För att det ska hända något. Han ska väl ta och börja skissa på en ny front nu till helgen så han ska väl ha Nicklas till ganksa så mkt hjälp. Igår så skulle han byta soppapumpen för att den första läckte  men den som han böt till läckte också. Så han ska väl fixa fram en annan som inte läcker!    


Nehe nu ska jag ta och fixa lite här hemma...

Ha jätte bra fredag!


Pusshej   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards