Alla inlägg den 6 april 2010

Av Erika Berglund - 6 april 2010 19:56

Jaha då var snart denna dag över också. Det var inte så mkt gjort idag. Var yt en sväng med mammas hundar sen åkte jag hem till Fia i långshyttan och vart jag sittaden ett par timmar och drack kaffe.   


Sen när jag väl skulle åka hem så passade jag på att åka förbi Siv och Mauritz som jag inte har träffat på typ 100 år känns det som iaf! Men jag passade alltså på idag!   

Där vart jag också sittande någon timme och fick mera kaffe... Så vi får se hur bra jag kommer att sova i natt då. Jag ska ju bara upp och jobba imorgon bitti. Jag ska ju gå upp vid 5 tiden imorgon.   


Sen får vi väl se vad jag hittar på.


Nej nu blir det NCIS 

Så god kväll mina vänner!


Pusshej   

Av Erika Berglund - 6 april 2010 10:20

Jaha idag lyser solen och det är fint väder.     Ja jag ska ta mig en promenix men inte än jag ska ta mig ann mammas två hudar och gå en sväng, jag ska bara ta och äta lite lunch med Robin när han kommer hem sen vid 12 tiden. 


Sen blir det nog en sväng till långshyttan och dricka lite kaffe.   


Nehe nu ska jag göra mig lite nytt förmiddags kaffe!


Ha jätte bra tisdag alla!


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards