Alla inlägg den 23 april 2010

Av Erika Berglund - 23 april 2010 16:03

Haha fan vad skönt det känns jag kommer i mina racebyxor igen och dom har till och med blivit förstora!    


Jag har ju börjat att könna mig piggare också, så det hjälper! Men jag kommer att fortsätta ett tag till Varför nöja sig med bara lite viktminskning när man kan fortsätta! Nu ska jag och sara ta tag i gymmet på allvar hoppas att min fot är bra igen på måndag! För då måste jag gymma!


Nehe hur går det med Racebilen då!? Jo det går hur bra som helst. I helgen så ska Robin börja med att gjuta nya fronten till Corsan! Han fick ju tillbaka vantilkopan från lacken här om dagen (det var det som jag hade glömmt vad det hette   )!


Nu har han iaf statat bilen två gåner och då blir man så här glad!

 


Hehe nej nu ska vi åka till Borlänge och köpa  flytande palst så han kan börja att gjuta! Jag ska få titta lite på kupolen jag!   


Sen ska jag jobba natt!


Ha en bra Fredag

Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards