Alla inlägg den 7 april 2010

Av Erika Berglund - 7 april 2010 22:33

Jaha ja då var man igång igen och jobbar och sliter! Haha där tog jag i för idag så var vi lite lätt irriterade på dom har varit i maskinen skiften innan för det fanns inga stål så vi kunde inte göra något ställ till bandena och då kan man inte skära dom heller!

Men annars så var det som vanligt den fronten. Mkt snck och lite verkstad när de är jag och Richard som jobbar, eller nej då vi jobbar och pratar och skrattar mest hela tiden.   



Ihelgen så har Robin gjort ett ryck med racebilen igen och han har fixat till fälgarna till dom nya däcken. Bilen kommer att 8 cm bredare på varje sidan. Det är fränt!   Men som jag har sagt massor med gånger dte kommer inga biler på hur bilen ser ut nu. Vi vill visa alla att vi har en jätte fin bil och vi vill att det ska bli en överaskning. 


Imorogn bitti eller om tpy 8 timmar så är Pappa och Elias (min lillebror) hemma från Tjeckien dom kommer till ishallen här i Hedemora imorgon bitti vid kl 7.00 men då är jag på jobbet men jag ska ta svänga förbi hemma hos dom imorgon när jag åker hem ifrån jobbet! 


Nej hörrni nu har jag gjort så pass lite som jag har gjort idag så kan jag lika gärna gå och lägga mig! Jag har inte ens lagat maten idag det har Robin gjort!   


Så nu ska jag ta och gå och sova för det är ju en förmiddag kvar innan det är dags för eftermiddags helgen!


Så god natt på er!

Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards