Alla inlägg den 25 april 2010

Av Erika Berglund - 25 april 2010 15:56

Yes! Snart så är man ledig igen i hela 4 dagar! Fy sjutton vad skönt det ska bli att vara ledig igen! Denna perioden har varit grymt jobbig! Eller iaf natten som var, den var jobbig! Jag sov ju inte så mkt igår som jag hade behövt! Men jag klarade av att vara vaken hela natten!

Idag så fick jag sova iaf vaknade inte förens vid 12.30 idag!   


Idag så ska jag bara jobba mellan 18-02! Det är ju himla skönt att jobba så! Hehe!

Hoppas att jag får köra lite maskin idag ockås för jag känner mig mkt piggare idag än vad jag gjorde igår!   


Nehe jag ska ta och packa väskan, vi ska lyxa till oss med Lappens mat idag! Mumma det!


Imon så ska vi nog kankse åka till Örebro och hämta en bil som Robin ska fixa och sen blire väl att hälsa på bästa moster och hennes familj! Vi har inte träffast sen i julas!


Men men så kan det vara! Hoppas att alla får en bra söndag idag då!


Ha det bäst!

pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards