Alla inlägg den 11 april 2010

Av Erika Berglund - 11 april 2010 12:38

Ja så är det! Efter mkt om och men så är det snart dags för uppstart. Iår när jag var på jobbet så fick Robin slita på i garaget och då fick han i växelådan och idag ska han i med motorn. Jag jobbar ju även idag.

Bara vi får bilen på hjlu igen så är det kommer det att gå fort så det närmar sig en uppstart ganska så snart nu!   


Just ja med dom nya däcken på som kommer bilen att vara ca 8 cm bredare på varje sida fram. Det är fränt!


Och ni ska bara veta hur snygg bilen är!   


Nej nu ska jag göra lite mat till mid och Robin så vi kan åka till jobbet och graget!

Ha en bra söndag.

Och snart är säsongen här!


Pusshej!  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards